OBCHODNÉ PODMIENKY INTERNETOVÉHO OBCHODU PRIEMTO.SK

  1. VŠEOBECNÉ USTANOVENIA
     
    • Nákup v internetovom obchode PRIEMTO môžu uskutočňovať fyzické a právnické osoby bez obmedzenia, za predpokladu, že sa budú riadiť týmito všeobecnými obchodnými podmienkami.
    • Zaslaním objednávky na tovar dáva zákazník súhlas s týmito VOP.
    • Predávajúci: spoločnosť TABAČIK - PRIEMTO s.r.o., so sídlom Národná 15, 010 01 Žilina, IČO – 36827011, IČ DPH – SK2022447559. Spoločnosť je zapísaná v Obchodný register Okresného súdu Žilina, Oddiel Sro, vložka č.19428/L
    • Kupujúci: Fyzická alebo právnická osoba, ktorá svojou objednávkou vstúpila do obchodného vzťahu s predávajúcim.
    • Tovar: produkty, ktoré sa nachádzajú v ponuke internetového obchodu Priemto.
       
  2. OBJEDNÁVANIE TOVARU
     
    • Kupujúci si môže objednať akýkoľvek tovar, ktorý je v ponuke internetového obchodu Priemto.
    • Tovar si môže objednať korektným vyplnením objednávky na internetovom obchode (prípadne si môže tovar objednať emailom na adrese obchod@priemto.sk , telefonicky na čísle 041-5620 344, alebo faxom 041-5000 368, 5000 369 ).
    • Po odoslaní objednávky dostane kupujúci potvrdenie o doručení objednávky a do 2 pracovných dní bude kontaktovaný zodpovedným pracovníkom predávajúceho telefonicky alebo emailom, za účelom potvrdenia objednávky.
    • Po potvrdení objednávky vznikne obchodný vzťah medzi kupujúcim a predávajúcim. Kupujúci sa tým zaväzuje za objednaný a dodaný tovar zaplatiť celú kúpnu cenu, vrátane prepravných nákladov, podľa platných obchodných podmienok.
    • Kupujúci potvrdením objednávky potvrdzuje pravdivosť a správnosť údajov.
       
    • Každá objednávka musí obsahovať:
      • Meno kupujúceho
      • Poštovú adresu pre doručenie tovaru
      • Telefonické číslo alebo email
      • Objednávací kód tovaru alebo presný názov tovaru
      • Počet kusov z každej položky tovaru
      • Dátum vystavenia objednávky
      • Spôsob úhrady za tovar
      • Spôsob prepravy a prevzatia tovaru
         
    • Objednávka pre právnické osoby musí obsahovať aj:
      • IČO a SK DIČ spoločnosti
      • Kontaktnú osobu a telefón
      • Fakturačnú adresu (ak je iná ako adresa dodania)
         
    • Ďalšie informácie o objednávaní tovaru nájdete v sekcii AKO NAKUPOVAŤ.
       
  3. PLATOBNÉ PODMIENKY A CENY
     
    • Kupujúci môže vykonať platbu za tovar jedným z nasledujúcich spôsobov:

      Pred prevzatím tovaru:
      • bankovým prevodom
      • poštovou poukážkou

      Pri prevzatí tovaru:

      • poštovou alebo kuriérnou dobierkou
      • osobne
         
    • Ak zákazník, pri platbe pred prevzatím tovaru, neuhradí objednaný tovar do 10 dní od potvrdenia objednávky, predávajúci ma právo zrušiť rezerváciu tovaru pre kupujúceho a označiť objednávku za neplatnú. Zároveň zaniká obchodný vzťah medzi kupujúcim a predávajúcim.
    • V každej zásielke s objednaným tovarom bude priložená faktúra (daňový doklad). Fakturovaný bude objednaný tovar a prepravné náklady.
    • Platné ceny tovaru sú uvedené pri jednotlivých položkách a platia výhradne pre nákup v internetovom obchode Priemto.
    • Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu cien tovaru.
    • Predávajúci garantuje dodanie tovaru za cenu, ktorá bola uvedená v internetovom obchode v čase objednania tovaru.
       
  4. DODACIE PODMIENKY
     
    • Objednaný tovar bude odoslaný kupujúcemu zvoleným spôsobom (poštou, kuriérom alebo osobne).
    • Tovar bude odoslaný kupujúcemu do 2 pracovných dní od potvrdenia objednávky. Pri platbe pred prevzatím tovaru do 2 dní od prijatia platby na účet predávajúceho.
    • V prípade, že pri vybranom tovare je uvedená dlhšia dodacia lehota, tovar bude dodaný podľa tohto termínu.
    • Kupujúci bude oboznámený o presných dodacích lehotách aj pri potvrdení objednávky.
       
    • Za doručenie objednaného tovaru predávajúci účtuje prepravné náklady vo výške:
      • 5.00 EUR pri zaslaní cez Slovenskú poštu na dobierku
      • 4.50 EUR pri zaslaní cez Slovenskú poštu bez dobierky (platba vopred)
      • 5.00 EUR pri zaslaní kuriérnou službou na dobierku
      • 4.50 EUR pri zaslaní kuriérnou službou bez dobierky (platba vopred)

        Pri objednávke nad 200 EUR s DPH dopravné náklady zdarma.

        Upozornenie: poštou je možné zasielať tovar len do hmotnosti 10 kg, v prípade, ak bude mať tovar vyššiu hmotnosť, je možné ho zaslať len kuriérnou službou.
         
      • Upozornenie:
      • Preprava strojov ROJEK a KDR je určovaná individuálne telefonicky.
         
  5. ZĽAVA ZA ODPORUČENIE OBCHODU PRIATEĽOM A ZNÁMYM, UPLATNENIE KUPÓNOV NA ZĽAVU

    • V prípade, že odporučíte náš obchod 3 priateľom, získate okamžitú zľavu 5% z Vášho aktuálneho nákupu.
    • Pre získanie zľavy je potrebné správne vyplniť 3 funčné e-mail adresy Vašich priateľov. Pokiaľ sa nám vrátia chybové hlásenia o nedoručení alebo neexistencií napísaných adries, zľava nebude uplatnená.
    • Pokiaľ ste získali kupón so zľavou, môžete si zľavu uplatniť vložením kódu do príslušnej kolonky v nákupnom košíku a získať tak 5% zľavu z nákupu.
       
  6. VRÁTENIE TOVARU
     
    • Kupujúci má právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy do 14 kalendárnych dní od prevzatia tovaru, za podmienok uvedených v § 12 zákona č. 108/2000 Z.z. Spotrebiteľ môže využiť právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy písomne, elektronickou poštou na adrese obchod@priemto.sk alebo osobne na oddelení internetového predaja na adrese sídla predávajúceho. Spotrebiteľ má právo v rámci tejto lehoty po prevzatí tovar rozbaliť a odskúšať obdobným spôsobom ako je obvyklé pri nákupe v klasickom „kamennom“ obchode. Prosíme zákazníkov aby rešpektovali, že odskúšanie neznamená začať tovar používať a po niekoľkých dňoch vrátiť predávajúcemu.
    • Odstúpením kupujúceho od kúpnej zmluvy sa zmluva od začiatku ruší, pričom predávajúci je povinný prevziať tovar späť a vrátiť kupujúcemu cenu zaplatenú za tovar alebo preddavok, ktorý kupujúci uhradil za tovar vrátane nákladov, ktoré kupujúci vynaložil v súvislosti s objednaním tovaru, a to v lehote 15 dní od doručenia odstúpenia od kúpnej zmluvy a doručenia tovaru predávajúcemu bezhotovostným prevodom na účet, ktorého číslo uvedie kupujúci v odstúpení od kúpnej zmluvy. Tovar musí byť v pôvodnom stave, nesmie byť použitý, nesmie byť poškodený, musí byť kompletný, vrátane príslušenstva, originálu dokladu o kúpe tovaru, záručného listu a návodu atď. Tovar doporučujeme kupujúcim vracať v pôvodnom obale, čím sa zabezpečí jeho bezpečná preprava k predávajúcemu. Predávajúci nenesie zodpovednosť, za poškodenia tovaru, ktoré vzniknú počas prepravy v dôsledku nedostatočne zabaleného tovaru.
    • V prípade, že kupujúci odstúpi od zmluvy a doručí dodávateľovi tovar, ktorý je používaný, poškodený alebo neúplný, vráti dodávateľ kupujúcemu už zaplatenú kúpnu cenu za tovar uvedenú v záväznom akceptovaní objednávky alebo je časť zníženú v súlade s ust. § 457 Občianskeho zákonníka o hodnotou jeho opotrebenia vo výške 1% z celkovej ceny tovaru za každý začatý deň od prevzatia tovaru do odovzdania tovaru a o hodnotu opravy a uvedenia tovaru do pôvodného stavu v zákonnej lehote 15 dní.
    • Ak tovar zodpovedal popisu na stránkach internetového obchodu a nebol chybný, náklady na vrátenie tovaru znáša kupujúci. Tovar zaslaný na dobierku nepreberáme. Zásielku s tovarom odporúčame poistiť. Kupujúci nemá právo odstúpiť od kúpnej zmluvy v prípadoch podľa § 12 ods. 5 zákona č. 108/2000 Z.z
        
  7. REKLAMÁCIE A SERVIS
     
    • Záručná doba na tovar je 24 mesiacov odo dňa zakúpenia.
    • Reklamovať sa môže len tovar zakúpený u predávajúceho.
    • Pre uplatnenie reklamácie tovaru je kupujúci povinný spolu s chybným tovarom zaslať predávajúcemu aj podpísanú žiadosť o reklamáciu, v ktorej uvedie popis závady. Pre uznanie reklamácie je nutné zaslať aj záručný listu a kópiu daňového dokladu, na základe ktorého bol tovar nadobudnutý.
    • Reklamovaný tovar musí byť kompletný, s príslušenstvom, s návodom, pokiaľ možno v originálnom obale.
    • Vyriešenie reklamácie v záručnej dobe je bezplatné. Pokiaľ však bude reklamácia neoprávnená, predávajúci bude kupujúcemu účtovať poplatok za neoprávnenú reklamáciu vo výške 10 Eur a prepravné náklady spojené s vrátením reklamovaného tovaru kupujúcemu.
    • Reklamácia je vyriešená do 30 dní od prevzatia reklamovaného tovaru predávajúcim.
    • Predávajúci si vyhradzuje právo predĺžiť dobu na vyriešenie reklamácie pri tovaroch, ktoré je nutné zaslať na opravu výrobcovi. Doba sa predlžuje o dobu nevyhnutnú na prepravu a opravu u výrobcu.
    • Záručná doba na tovar zaniká v prípadoch, že k chybe došlo nesprávnym zaobchádzaním s výrobkom, mechanickým poškodením, prevádzkou v nevhodných podmienkach alebo neoprávneným zásahom do výrobku. Zo záruky sú tiež vyňaté chyby výrobku spôsobené živelnou pohromou.
       
  8. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV
     

 

 

najobľúbenejšie:

 

Prihlásenie